- 1ο Γενικό Λύκειο Καβάλας - http://1lyk-kaval.kav.sch.gr -

NEA ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 1ου ΓΕΛ ΚΑΒΑΛΑΣ

Επισκεφθείτε την νέα ιστοσελίδα του σχολείου μας! [1]

Έκθεση αξιολόγησης σχολικής μονάδας

Συγγραφέας: Φωτεινή Φιλιππίδου (ΠΕ86) Στις Σε Ανακοινώσεις,Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας,Αρχική | Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα

ERASMUS – Επίσκεψη στο Βελιγράδι

Συγγραφέας: Βασίλης Κεφαλίδης Στις Σε ERASMUS,Αρχική,Σχολ. Έτος 2022-2023 | Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα

Ομάδα 35 μαθητών του 1ου  Λυκείου Καβάλας στα πλαίσια του προγράμματος ERASMUS επισκέφτηκε στις 24-28 Απριλίου το 1ο Γυμνάσιο Βελιγραδίου εφαρμόζοντας το πρόγραμμα BABYLON που είχε σκοπό την πολιτιστική επαφή των δύο σχολείων μέσα από το θέατρο.

Στα πλαίσια αυτής της δράσης επισκεφτήκαμε το σχολείο, ξεναγηθήκαμε στους χώρους και στις αίθουσες του, παρακολουθήσαμε μαθήματα, γνωρίσαμε την θεατρική ομάδα με την οποία συνεργαστήκαμε και παρουσιάσαμε το έργο του Μπέρτολτ Μπρεχτ  «Η εβραία».

Οι πρόβες για την παρουσίαση του έργου γινόταν όλη την χρονιά διαδικτυακά , εκτός ωρών μαθημάτων, και τα παιδιά Έλληνες και Σέρβοι έδειξαν ιδιαίτερο ζήλο και προθυμία προκειμένου να καταλήξουμε στην παρουσίαση της παράστασης σε αίθουσα τέχνης του σχολείου. Η παρουσίαση του έργου συνέβαλε στο να τονιστεί ο κοινός αγώνας των δυο λαών ενάντια στον φασισμό και ναζισμό.

Επίσης ξεναγηθήκαμε στο  Novi Sad από καθηγητή που με ιδιαίτερο ζήλο μας μίλησε για την ιστορία της πόλης.

Τέλος περιηγηθήκαμε με την συνοδεία Σέρβων μαθητών στα μνημεία και τις φυσικές ομορφιές της πόλης. Οι μαθητές , Σέρβοι και Έλληνες, με τις σχέσεις που ανέπτυξαν μεταξύ τους προώθησαν το όραμα μας για την φιλία και την ειρηνική συνύπαρξη των λαών.

Διαγωνισμό Ορθογραφίας Αγγλικών Spelling Bee

Συγγραφέας: Βασίλης Κεφαλίδης Στις Σε Αρχική,Μαθητικοί Διαγωνισμοί,Σχολ. Έτος 2022-2023 | Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα

Το 1ο ΓΕΛ Καβάλας συμμετείχε και φέτος στον Διαγωνισμό Ορθογραφίας Αγγλικών Spelling Bee για το Νομό Καβάλας που διοργανώθηκε και φέτος από την ΕνΕΑΓΚ. Το σχολείο συμμετείχε στις 8/2/2023 κατά την ενδοσχολική φάση με 30 μαθητές από τους οποίους προχώρησαν στην τελική φάση οι 6. Η τελική φάση του διαγωνισμού πραγματοποιήθηκε στη αίθουσα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης την Κυριακή 19/2/2023 όπου και διακρίθηκε ο μαθητής της Γ Λυκείου του σχολείου μας Τσαλδαρίδης Θανάσης στην 3η θέση. 

Δημιουργία κωδικού ασφαλείας για την ηλεκτρονική υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου

Συγγραφέας: Βασίλης Κεφαλίδης Στις Σε Αρχική,Πανελλήνιες,Σχολ. Έτος 2022-2023 | Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα

Καλή πρακτική στη δράση ” Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα”

Συγγραφέας: Φωτεινή Φιλιππίδου (ΠΕ86) Στις Σε Αρχική | Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα

Η επικοινωνία των εκπαιδευτικών με συναδέλφους άλλων χωρών για την εξεύρεση συνεργασιών και οι ατομικές μετακικινήσεις για επιμόρφωση αποτελούν βασικούς συντελεστές που συμβάλλουν στην κινητοποίηση των εκπαιδευτικών. Τέλος η διάχυση των δράσεων συνεισφέρει στην ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών του σχολείου και της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας.

Η εμπλοκή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα, βοηθούν την ανάπτυξη και προώθηση της πολυγλωσσίας των εκπαιδευτικών, την εμπλοκή τους με καινοτόμο και δημιουργικό τρόπο στη διδακτική διαδικασία και την ενίσχυση και εμπέδωση του ψηφιακού γραμματισμού τους και γενικά την καλλιέργεια της εξωστρέφειας.

http://1lyk-kaval.kav.sch.gr/erasmus-%ce%ba%ce%b1%ce%b8%ce%b7%ce%b3%ce%b7%cf%84%cf%8e%ce%bd-%cf%83%cf%84%ce%b7-%ce%b2%ce%b1%cf%81%ce%ba%ce%b5%ce%bb%cf%8e%ce%bd%ce%b7/ [4]

http://1lyk-kaval.kav.sch.gr/erasmus-%ce%ba%ce%b1%ce%b8%ce%b7%ce%b3%ce%b7%cf%84%cf%8e%ce%bd/ [5]

e-twinning “Pathways towards sustainability”

Συγγραφέας: Φωτεινή Φιλιππίδου (ΠΕ86) Στις Σε Αρχική | Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα

Το σχολείο μας υλοποιεί και φέτος 2022-23 πρόγραμμα e-twinning, με τίτλο Pathways towards sustainability με συνεργασία σχολείων από τις χώρες Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Γερμανία και Γεωργία. Το έργο είναι βασισμένο στην AGENDA 2030 των Ηνωμένων Εθνών (UN’sAGENDA 2030) για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και επικεντρώνεται ιδιαίτερα στα άρθρα-στόχους 6, 10 και 13 και στην τοπική πραγματικότητα! Έχει εμπλέξει μαθητές από διαφορετικές χώρες οι οποίες εφαρμόζουν εκπαιδευτικό πειραματισμό με στόχο τη διευκόλυνση της ανάπτυξης εναλλακτικών πρακτικών σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος και τη βιωσιμότητα. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν 18 μαθητές της Α’ Λυκείου με συντονιστές καθηγητές την κ. Νικολάου Δ., τον κ. Κεφαλίδη Β. και την κ. Παλλάδα Ε.

.Οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε πολλές διαδικτυακές συναντήσεις με σκοπό την οργάνωση και το συντονισμό των δράσεων αλλά και την ανταλλαγή απόψεων και την εφαρμογή νέων διδακτικών μεθόδων με τη χρήση νέων τεχνολογιών και διαφοροποιημένης διδασκαλίας, ώστε να προάγονται ποικίλες δεξιότητες και να ενθαρρύνεται η δημιουργική εμπλοκή όλων των μαθητών.

 Επίσης συμμετείχαν μέσα από την πλατφόρμα σε πολλές ακόμη δραστηριότητες ενδυναμώνοντας το σεβασμό τους στα ανθρώπινα δικαιώματα, στις ευρωπαϊκές δημοκρατικές αξίες και στην ενίσχυση του ενεργού ρόλου τους μέσα από τη γνωριμία με τον πολύμορφο ευρωπαϊκό πολιτισμό.

Επιπλέον στόχοι του προγράμματος ήταν η ανάπτυξη και προώθηση της πολυγλωσσίας των εκπαιδευτικών ώστε να εμπλακούν με καινοτόμο και δημιουργικό τρόπο στη διδακτική διαδικασία για την προστασία και το σεβασμό της υπάρχουσας γλωσσικής πολυμορφίας, η ενίσχυση και εμπέδωση του ψηφιακού γραμματισμού τους και γενικά η καλλιέργεια της εξωστρέφειας.

Καλή πρακτική

Συγγραφέας: Φωτεινή Φιλιππίδου (ΠΕ86) Στις Σε Αρχική | Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα
  Τίτλος Δράσης Αναμόρφωση σχολικών χώρων
Άξονας : Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας.   Δείκτης:  Προστασία, αξιοποίηση και εκσυγχρονισμός σχολικών χώρων – υποδομών.
Ομάδα δράσης:

Καλή πρακτική

Δημιουργία θεματικών αιθουσών με στόχους:

Σχέδιο Δράσης: “Μαθαίνω παίζοντας”

Συγγραφέας: Βασίλης Κεφαλίδης Στις Σε Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας,Αρχική,Σχολ. Έτος 2022-2023 | Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα

Υλοποίηση του σχεδίου δράσης “Μαθαίνω παίζοντας” του Άξονα: Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση από τους καθηγητές: Κεφαλίδη Βασίλειο, Μιχαηλίδη Εμμανουήλ, Νικολακόπουλο Αθανάσιο και Σαλιακούρα Νικόλαο.

Στα πλαίσια του σχεδίου μας, το οποίο αποσκοπεί στην βελτιστοποίηση και τον εκσυγχρονισμό του τρόπου με τον οποίο υλοποιούμε τα επαναληπτικά διαγωνίσματα, υλοποιήσαμε διαδικτυακά Escape Room με σκοπό την επανάληψη της ύλης. Οι μαθητές έπρεπε να απαντήσουν σε ερωτήσεις, οι οποίες είχαν σχέση με την ύλη των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων τους, για να μπορέσουν να “αποδράσουν” από το εικονικό δωμάτιο. Οι δράσεις που υλοποιήσαμε είναι οι εξής:

  1. Πρώτη δοκιμή με τους μαθητές του Προσανατολισμού Οικονομίας και
    Πληροφορικής στο μάθημα της Πληροφορικής: https://shorturl.at/lLMT0 [6]
  2. Μια Χριστουγεννιάτικη εκδοχή σε συνεργασία με τις καθηγήτριες των
    Αγγλικών του σχολείου μας: https://shorturl.at/ioCSW [7]
  3. Μια πιο ολοκληρωμένη προσπάθεια στο μάθημα της Πληροφορικής και
    συγκεκριμένα μια επανάληψη στο κεφάλαιο με τους πίνακες:
    https://shorturl.at/ltvX3 [8]
  4. Τελικό επαναληπτικό σε όλα τα μαθήματα της κατεύθυνσης Οικονομίας και
    πληροφορικής καθώς και στα θρησκευτικά: https://shorturl.at/GSX19 [9]

    Δράσεις από τους συντονιστές τάξεων

    Συγγραφέας: Βασίλης Κεφαλίδης Στις Σε Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας,Αρχική,Σχολ. Έτος 2022-2023 | Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα

    Δράσεις από τους συντονιστές τάξεων Κεφαλίδη Βασίλειο
    και Νικολάου Δέσποινα:

    19 Δεκεμβρίου 2022. Εκπονήθηκε βιωματική δειγματική διδασκαλία
    για το πώς δημιουργούμε ένα escape room καθώς και πως λειτουργεί.
    Η δειγματική διδασκαλία βασίστηκε σε σενάριο διδακτικό, βασισμένο
    στην διαθεματική παιγνιδοποίησης στην τάξη στα πλαίσια του
    μαθήματος της Πληροφορικής Γ’ Λυκείου.

    19 Δεκεμβρίου 2022. Εκπονήθηκε δειγματική διδασκαλία για το πώς
    ενσωματώνουμε στη διδασκαλία την παράλληλη εμπλοκή αγγλικών και
    μαθηματικών. Η δειγματική διδασκαλία βασίστηκε σε σενάριο διδακτικό,
    βασισμένο στην ενσωμάτωση της διαδραστικής, διαθεματικής
    προσέγγισης μέσω διδασκαλίας 2 αντικειμένων στην τάξη στα πλαίσια
    του μαθήματος των Αγγλικών Α’ Λυκείου.

    27 Ιανουαρίου 2023. Εκπονήθηκε δειγματική διδασκαλία η οποία
    βασίστηκε σε σενάριο διδακτικό με πειραματική επίδειξη, από τον
    εκπαιδευτικό Ζηλιαχωβινό Ιωάννη ΠΕ04.01 με την εμπλοκή των
    μαθητών. Το σενάριο υλοποιήθηκε στα πλαίσια της παρουσίασης
    δειγματικών διδασκαλιών και κλήθηκε να παρουσιάσει το φαινόμενο
    του βραχυκυκλώματος και τις ολικής αντίστασης λαμπτήρων σε σειρά
    και παράλληλα, τα οποία εντάσσονται στην ενότητα του ηλεκτρισμού.
    Η υλοποίηση έγινε στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής Β’ Λυκείου.

    18 Ιανουαρίου 2023. Εκπονήθηκε δειγματική διδασκαλία η οποία
    βασίστηκε σε σενάριο διδακτικό. Το σενάριο είχε θεματολογία την
    αναγέννηση και ήταν βασισμένο στο μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης
    στα πλαίσια του μαθήματος των Αγγλικών Β’ Λυκείου.

    18 Ιανουαρίου 2023. Εκπονήθηκε δειγματική διδασκαλία η οποία
    βασίστηκε σε σενάριο διδακτικό. Το σενάριο είχε θεματολογία από την
    εξέταση του μαθήματος της πληροφορικής βασισμένο στην
    διαδραστική προσέγγιση της εξέτασης του θεωρητικού μέρους του
    πανελληνίως εξεταζόμενου μέσω online εργαλείων για έλεγχο και
    εμπέδωση της προϋπάρχουσας γνώσης στα πλαίσια του μαθήματος
    Πληροφορικής Γ’ Λυκείου.

    7 Απριλίου 2023. Εκπονήθηκε δειγματική διδασκαλία η οποία
    βασίστηκε σε σενάριο διδακτικό. Το σενάριο είχε θεματολογία
    διαθεματικής εξέτασης των μαθημάτων της Γ Λυκείου ΑΟΘ,
    Πληροφορική, Μαθηματικών και Θρησκευτικών και μέσα από
    παιγνιώδη διαδικασία έγινε επαναληπτικό κουίζ της ύλης των
    παραπάνω μαθημάτων στα πλαίσια του μαθήματος Πληροφορικής Γ’
    Λυκείου.